www.Forumcular.Cinebb.Com
Forum, Chat, Sohbet, Paylasim, Müzik, Mp3, Video, izle, Film, Msn, limewire, winamp, Vizyon, Siir, Ask, Sevgi, Kalp, Facebook, Favori, Youtube, izlesene, video izle, film izle

www.Forumcular.Cinebb.Com

Forum, Chat, Sohbet, Paylasim, Müzik, Mp3, Video, izle, Film, Msn, limewire, winamp, Vizyon, Siir, Ask, Sevgi, Kalp, Facebook, Favori, Youtube, izlesene, video izle, film izle


 
AnasayfaSSSÜye ListesiKullanıcı GruplarıAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:16 pm

Benim en hoşuma giden söz Basketbolun efsanelerinden Lary Bird e aittir. MJ hakkında söyledikleri çok hoşuma gitmişti...

" O, TANRININ MİCHEAL JORDAN KILIĞINA GİRMİŞ HALİDİR"
Ben her maçımı son maçımmış gibi oynarım.
Kobe'nin avla yada avlan sözü mükemmel.
Michael Jordan maç sırasında kendisinden 8-10 cm kısa bi adamın üzerinden smaç basıyo we tribünden bi adam''Sen ona mı basabiliyosun'' gibilerinden laflar söylüyo. MJ bir dahaki hücumda 2.13 lük adamın üzerinden smaç basıyo ve tribündeki adama ''bu senin için yeterince uzun mu?'' diyo.''bir sampiyonluk istiyorum sadece o kadar,oda insanlar olamaz dedikleri için'' Kobe
''Ray Allen Bu oyunu seviyorum çünkü her attıgım giriyor''
bunlar da jordan için
"BU ADAMI SAVUNMAK SUYU AVUÇLAMAYA BENZİYOR"
''bu adamı tutmanız için elleri ve ayaklarını kesmeniz gerekiyor"
MJ basketbol'u bırakırken ki son maçlarından birinde Kobe'ye şunu sölüyor ;

"Ne olursa olsun her zaman agresif ol"
phil jackson'un bir sözü var ben jordana maçta ne yapması gerektiğini söylemezdim ama sana söylüyorum demiş kobeye
Kidd yanlış hatırlamıyorsam MJ için '' Bu takımı bilgisayar oyununda kursanız herkesi yener ''
michael jordanın kariyer rekoru olan 69 sayı attığında Jordan'ın savunmacısı şunu söylemiş: "En azından 70 sayının altında tutabildim"
"Dünya'da iki tip basketbolcu vardır jordan ve diğerleri"

hemen aklıma walker geldi.
Muhabir sorar.neden bu kadar çok 3lük atıyorsun?
Cevap gelir:Çünkü 4lük diye birsey yok.
Ben Wallace Chicago ya transfer olduğunda muhabir sorar
-Bu sene sizden neler göreceğiz
Ben = kariyerimin zirvesinde olacağım
- Siz zaten şampiyonluk gördünüz ,deyince ben wallace aynen şöyle cevap verdi ben çok etkilendim
'o zaman bekleyin ve görün'
Arkadaslar jordan wizards ile baskete geri dondugu sene,nets ile maçlari vardi.Macta jordani tutacak olan jeferson'a neler hissettigi soruldugunda jeferson:Jordan artık bnm için sıradan bir oyuncu,onu durdurmakta zorlanmayacagimi dusunuyorum demişti.
Jordan ise o macta 55 veya o civarda bişey atarak karsilik wermişti.Mactan snra yaptıgı acıklama ise herseye bedel:
Bu ligde istedigim zaman istedigim kadar sayı atabilirim,bunu kimse engelleyemez.

yine jordan'dan bir söz
Ben sahada 5 kişiyi nasıl gececegimi degil,o bes kişinin beni nasıl durduracagını dusunurum

bikeresinde bulls-jazz sanırım 97 yada 98 nba finalinde pazar günü pıpen karl molone'a serbest atış öncesinde "postacılar pazar günü çalışmaz." demiş ve karl molone da 2 serbest atışı atamayıp şampiyonluğu kaçırmışlardı.
mj nin en beğendiğim sözü en iyisi olana kadar pas verme
Michael Jordan'ın Orlando ile yaptığın son maçta T-Mac'e ayakkabılarını vererek "rekabetin için teşekkür ederim" demesi
LeBron
''micheal jordan nın vilihatı değil onun hayranıyım bence onun gibi biri gelirmi bilmiorum ama onun posterleri hala duvarlarımı süslüyo''
2003 yılında greg popovic'in lakersi eledikten sonra basın toplantısında dediği"bir daha böyle bir takımla karşılaşmayacağımız için mutluyuz" sözü

MiChAeL jOrDaN(Mj)(23)...bitiyoms bu adama Very Happy

_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:20 pm

kobe bryant(1997/1998)

_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:21 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:22 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:23 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:26 pm



iverson&jordan

_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:27 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:28 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:28 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:29 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:30 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:31 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLiF_
Üstteğmen
Üstteğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 238
Teşekürler : 0
Kayıt tarihi : 21/12/07

MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   Çarş. Ocak 02, 2008 6:32 pm


_________________
DÜn qÖkYüZüNE bİr aVuÇ YıLdIz FıRLaTtIm KaRaNlIqInDa AyDıNlIqIm olsUn dİyE ŞiMdİ sEnSiZlİqİ KaLbiMe fIrLaTıYoRum bIrAkTıqIm yErDeN DöNeSiN DiYe VaZqEçİlMeZim SıRa sEnDe quRuRu bİ YeR FıRlAt Ve pİsMaNlIqıMlA sIzLaYaN su kAlBiMi mÜkEmMeLiqinLe dOnAt...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ßasketßolcular ne demiş ((sözler))? ?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» ÇARSI SÖZLER
» Grup LAÇİN - Mezarımın Taşı (İbo şow-Ödemiş Türküsü)
» ilizyon yüzler
» Atasözü ve Deyim Çevirileri
» En sevdiğin şarkı ve sözleri?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.Forumcular.Cinebb.Com :: Spor :: Diger Spor KulüpLeri-
Buraya geçin: